Ocena bieżącej sytuacji

Na podstawie materiałów otrzymanych od właściciela marki, danych rynkowych oraz zmian zachodzących w branży, oceniamy szanse, jakie dany produkt ma na polskim rynku. Dzięki takiemu przygotowaniu wiemy, jak należy skonstruować strategię, jakie są silne i słabe strony produktu i na co należy położyć nacisk w czasie wprowadzania go na rynek.

Czy wiesz, że...

Koszyk kategorii chemicznych w Polsce rozwija się dynamicznie – wzrost wartości o ponad 10% w roku 2006 w porównaniu do roku 2005.

Dużą wagę przywiązujemy również do analizy działań konkurencji oraz trendów, jakie w danej chwili panują wśród konsumentów. Ocena bieżącej sytuacji pozwala właściwie zdefiniować grupę odbiorców, do których będzie adresowany produkt.

Ta część działań obejmuje:

  • Zrozumienie strategii firmy-właściciela marki

  • Analizę marki i możliwości dostosowania jej do polskiego rynku

  • Segmentację rynku i zdefiniowanie grupy docelowej

  • Ocenę konkurencji w wybranym segmencie rynkowym

  • Wybór atrybutów marki, które pozwolą na zbudowanie silnej pozycji rynkowej, lojalności konsumentów oraz osiągnięcie założonego poziomu sprzedaży.

 

Masz pytanie?

Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i udzielimy szczegółowych  informacji o naszej firmie i ofercie.

tel.: (022) 646 22 77
e-mail: biuro@rada.pl



Kariera

Chcesz dołączyć do grona naszych specjalistów?

Sprawdź aktualne oferty pracy»



Zaufali nam: