Proces rekrutacji

Czy wiesz, że...

Nasz zespół to ponad 100 osób pracujących z pasją i zaangażowaniem.
Jak wygląda proces rekrutacji?
  • Nasz proces rekrutacji jest 4-stopniowy: zgłoszenie aplikacji - selekcja wstępna, pierwsze spotkanie, drugie spotkanie, decyzja ostateczna.

  • Jeśli jesteś zdecydowany i spełniasz wymagania, to wypełnij formularz aplikacyjny zgodnie ze wskazówkami. System aplikacji internetowej umożliwi Ci łatwe i szybkie przesłanie dokumentów, a nam wyselekcjonowanie najciekawszego zgłoszenia w krótkim czasie.

  • Jeśli Twoja oferta będzie odpowiadała naszym wymaganiom, to skontaktujemy się z Tobą, a następnie zaprosimy na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną.

  • Celem pierwszego spotkania jest zapoznanie się z kandydatem, określenie jego cech osobowościowych i kompetencji zawodowych.

  • Podczas drugiego etapu w rozmowie uczestniczy kandydat wybrany przez HR oraz Kierownik działu.

  • Założeniem trzeciego spotkania jest określenie warunków i deklaracji współpracy oraz dokonanie formalności.

Życzymy powodzenia

 

Masz pytanie?

Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i udzielimy szczegółowych  informacji o naszej firmie i ofercie.

tel.: (022) 646 22 77
e-mail: biuro@rada.pl





Zaufali nam: